Nou doe het zelf en neem alleen maar mensen van de overheidquote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef c0nd0r het volgende:die hebben toch allemaal niets te vertellen? Het is de overheid! Die zit overal achter!
Je ZIT ervoorquote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef Lod het volgende:
Ik zit achter mijn PC dus feitelijk ook achter fok
Dan zit ook Apache en de hosting erachterquote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef Lod het volgende:
Ik zit achter mijn PC dus feitelijk ook achter fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
je lijkt net mijn broertje (en die is negenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc voor me staan, ergo ik zit erachter
Hahahaquote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
De Friezen, om toe te slaan zodra er zich een Bonifatius op fok registreerd
Met een ' t' uiteraard,quote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
De Friezen, om toe te slaan zodra er zich een Bonifatius op fok registreerd
Dan heb jij een slimmer broertjequote:Op woensdag 16 november 2005 14:24 schreef yosander het volgende:
[..]
je lijkt net mijn broertje (en die is negen)
Dat is van vlaanderen dit hier is nederland (en als je een Belg bent kun je er gewoon niks aan doen...)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:35 schreef Lod het volgende:
En als je dat niet wil geloven kijk dan hier
Oké, dan de nederlandse versiequote:Op woensdag 16 november 2005 14:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is van vlaanderen dit hier is nederland (en als je een Belg bent kun je er gewoon niks aan doen...)
jij durft je geboortedatum er geen eens neer te zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |